Something sweet?

Vi ska ut å äta med Företaget ikväll
Företaget där jag har varit anställd i snart ett dec
Men just nu inte jobbar på (hemma med Bönan, remember?)
Jag är bjuden ändå
Det hade dom inte behövt
Men jag är tacksam, väldigt tacksam
Jag gillar Företaget - mycket
Företaget omorganiserar
Vi vet inte vilka av oss som har jobb efter sommaren
Men mat ska vi få
Vi får 500 var att spendera
Förrätt, varmrätt, efterrätt?
Jag gillar inte efterrätt så mycket
Velade länge om jag skulle ta någon efterrätt
Tar jag ingen efterrätt blir det "pengar över"
Jag kanske inte har något jobb efter sommaren...
Det blir efterrätt!
Totalt 425
Kan kaffet tänkas kosta 75?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0