Välkommen till livet som småbarnsförälder

21.51 Missat samtal från Gubben
21.52 Missat samtal från Gubben
21.53 SMS från Gubben "Jävligt seriöst att du svarar i telefonen iaf"
21.54 Jag ringer hem (hela 3 minuter efter första missade samtalet, hela 3 minuter!)
Samtal:
Gubben: Bra att du svarar när man ringer
Jag: Ringde så fort jag såg, vi lyssnar på hög musik. Något speciellt?
Gubben: Ja, hon (Bönan) skriker, hon har gallskrikit i 20 minuter så nu är hon alldeles svettig
Jag: Har hon fått mat?
Gubben: Ja men hon vill inte ha mer
Jag: Nähä, vill du jag ska komma hem?
Gubben: Vet inte, hon däckar väl nu, har ju skrikigt sig helt trött
Jag: Ring igen om hon inte somnar, jag lovar att kolla telefonen

Älskling, välkommen till livet som småbarnsförälder

Summa utekväll
Varmrätten smaklös - VÅGA KRYDDA, KOCKEN!
Kunde varit utan efterrätt, eller ja det beror ju på...
Saknar kollegorna en smula, en stor smula
Gubben vet att det inte bara är rosor att vara hemma med Bönan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0