Jo då, en stinker en smula

Det var dags att handla igår
Svettig och ofräsch åker jag in så fort Bönan slurmat in efter en slurk mat
Det gäller att passa på
Bara kasta sig in i bilen å iväg
Nya tandborstar stod på listan
Våra favoriter var slut i affären
2 snälla killar som jobbar i affären börjar rota i 2 stora vagnar med saker som ska packas upp
Låda för låda sliter dom upp
Nitlott efter nitlott.
Det hittas den ena mjuka tandborsten efter den andra
Men vi ska ha medium, MEDIUM av en speciell sort
Helt vill jag ha en stålborste så det blir ordentligt rengjort i truten
Då kläcker den ena killen ur sig
"Men jag hittar deo här..."
Plötsligt kände jag mig lite äcklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0