Inte är man en karl i alla fall

I en veckas tid har jag haft ordentligt ont i halsen.
Ont så man inte kan sova.
Ont så det strålar ut i öronen.
Dagarna är ok men nätterna... Oj oj oj...
Hade jag varit man hade jag ringt Fonus och bokat plats direkt.

I en veckas tid har jag tänkt "Det går över". Var inte så gnällig.
Gnällt har jag inte gjort (inte så farligt i alla fall).
Sovit har jag inte heller gjort.
Men nu har bägaren runnit över.

Var in till Apoteket igår för att ha något lite "vassare" än Vicks och te med honung.
KÄFTSMÄLL!
Det finns INGET receptfritt om man är på tjocken.
NADA!

Så fort klockan är 7 så är det jag som sitter på närakuten och kräver droger.
Ingen sömn = noll stubin. Det är som att tända direkt på dynamiten.
Klockan är nu 4.30
4.31....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0